Capcom z okazji 25-lecia marki Resident Evil wprowadził do sprzedaży specjalną linię wód toaletowych. Osoby, które chcą je mieć w swojej toalecie, muszą sięgnąć głębiej do portfeli. Szczególnie, jeśli nie mieszkają w Japonii.
Fani popularnej serii survival horrorów mogą kupić jeden z trzech zapachów w cenie około 230 zł za buteleczkę o pojemności 10 ml. Capcom wprowadził do sprzedaży wody toaletowe "inspirowane" postaciami z serii Resident Evil. Perfumy wyceniono na około 230 zł za buteleczkę o pojemności 10 ml. Kupić można je tylko w Japonii.
Do sklepów trafiły wody toaletowe nawiązujące do trzech bohaterów znanych z Resident Evil: Chrisa Redfielda, Leona S. Kennedy'ego oraz Jill Valentine. W opisie czytamy, że są to zapachy "inspirowane" tymi postaciami, ale trudno powiedzieć o nich coś więcej.
Każdy, kto chciałby wejść w posiadanie jednego z flakoników, musi przygotować się na niemały wydatek. 10-mililitrowa buteleczka kosztuje około 230 zł i można ją kupić tylko w Japonii. Mało prawdopodobne, że perfumy trafią na rynek europejski.
Resident Evil Village - piracka wersja działa lepiej niż oryginał. DRM winne problemów z grą?
Osobom spoza Japonii pozostaje rozgrywka w Resident Evil Village, czyli ostatnią, bardzo ciepło przyjętą odsłonę popularnej serii survival horrorów, oraz oglądanie wyprodukowanego przez platformę Netflix serialu "Resident Evil: Wieczny mrok" (cztery odcinki po nieco ponad dwadzieścia minut każdy).
W przeszłości Capcom przygotowywał podobne niespodzianki dla fanów swoich dzieł. Przy okazji premiery siódmej części Resident Evil japoński koncern przygotował świece zapachowe inspirowane lokacją, w której toczyła się spora część gry (domem Bakerów). Jakiś czas temu na świat trafiły też wody toaletowe nawiązujące do cyklu Devil May Cry.
Zobacz także:
- Szef Blizzarda odpowiada na "niezwykle niepokojące" zarzuty dotyczące molestowania kobiet
- Google przygotowało grę z okazji Igrzysk Olimpijskich w Tokio
- Nie pobierajcie Windowsa 11 z nieoficjalnego źródła. Pliki mogą zawierać groźnego wirusa
Pokaż / Dodaj komentarze do: Perfumy inspirowane grą wideo. 230 zł za małą buteleczkę