Red Dead Redemption 2 w końcu ze wsparciem dla DLSS. Bardzo duży wzrost wydajności

Red Dead Redemption 2 w końcu ze wsparciem dla DLSS. Bardzo duży wzrost wydajności

Jeśli macie problemy z wydajnością Red Dead Redemption 2 na swoich kartach graficznych z rodziny RTX, to powinniście pobrać najnowszą aktualizację do gry, która może go rozwiązać. 

Firma Rockstar Games udostępniła w końcu aktualizację Blood Money do gry Red Dead Online. Wprowadza ona obsługę techniki NVIDIA DLSS zarówno do Red Dead Online jak i Red Dead Redemption 2. Dzięki niej gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX mogą liczyć nawet na 45% większą wydajność w rozdzielczości 4K, co wprost przekłada się na dużą poprawę płynności rozgrywki w tej popularnej grze. Dodatkowa wydajność może też być wykorzystana do włączenia niewykorzystywanych dotąd ze względu na niedostatki mocy efektów wizualnych.

Dzięki DLSS gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX  w Red Dead Redemption 2 mogą liczyć nawet na 45% większą wydajność w rozdzielczości 4K.

Red Dead Redemption 2 w końcu ze wsparciem dla DLSS. Bardzo duży wzrost wydajności

NVIDIA zapewnia, że dzięki technice DLSS, gracze korzystający z jakiejkolwiek karty GeForce RTX mogą doświadczyć Red Dead Redemption 2 w maksymalnych ustawieniach w rozdzielczości 1920 × 1080 pikseli przy ponad 60 klatkach na sekundę. W rozdzielczości 2560 × 1440 pikseli, użytkownicy kart GeForce RTX 3060 Ti i szybszych uzyskają ponad 60 kl./s. Natomiast w rozdzielczości 3840 × 2160 pikseli gracze z kartami GeForce RTX 3070 lub szybszymi mogą cieszyć się rozgrywką w ponad 60 kl./s i maksymalnych ustawieniach. Warto jednak dodać, że przedstawione przez Zielonych wyniki dotyczą tylko trybu wydajnościowego DLSS, który rekonstruuje obraz 4K na bazie 1080p. Wyniki jednak i tak robią wrażenie, szczególnie jeśli przypomnimy, że na premierę gry karta GeForce RTX 2080 Ti, czyli flagowiec z rodziny Ampere, nie była w stanie uzyskać 60 fpsów w 4K na maksymalnych ustawieniach.    

Red Dead Redemption 2 w końcu ze wsparciem dla DLSS. Bardzo duży wzrost wydajności

Red Dead Redemption 2 firmy Rockstar to jedna z najwyżej ocenianych gier wszech czasów, z ponad 275 najwyższymi notami w recenzjach oraz ponad 175 nagrodami za grę roku. Wydanie na PC to jeden z najlepiej wyglądających tytułów na tej platformie, z przepięknie renderowanym i realistycznym otwartym światem, który stawia wymagania każdej karcie graficznej w najwyższych rozdzielczościach i po zwiększeniu jakości obrazu.

Microsoft z własną technologią upscalowania SI? Firma szykuje odpowiedź na DLSS i FSR

Technika NVIDIA DLSS jest aktualnie wykorzystywana w niemal 60 grach, w tym takich popularnych tytułach jak Call of Duty, Cyberpunk 2077, Fortnite, Minecraft, Red Dead Redemption 2, DOOM Eternal czy Rainbow Six Siege. Jest wspierana także przez Unreal Engine 4, Unreal Engine 5, Unity oraz ponad 15 innych silników gier, a także kilkanaście aplikacji kreatywnych i narzędzi wykorzystywanych do produkcji studyjnej.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Red Dead Redemption 2 w końcu ze wsparciem dla DLSS. Bardzo duży wzrost wydajności

 0