Budujemy biały PC z MSI: wydajność w grach
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 to kolejna część dobrze znanego snajperskiego cyklu od CI Games i druga gra w serii oparta o kontrakty wzorowane na najnowszych wcieleniach Hitmana. Podobnie jak w wypadku poprzedniczki, do wykonania mamy kilka misji, w trakcie których nasze zadanie to eliminacja niepożądanych dla zleceniodawców osobników. Od strony graficznej nie ma zbyt wielu zmian, chociaż na plus należy odnotować poprawione tekstury korzystające z fotogrametrii i warstwę artystyczną, gdyż fikcyjne państwo Kuamar ma do zaoferowania naprawdę ładne widoki. Dokładając fakt, że oceny tak recenzentów, jak i graczy są relatywnie wysokie (wystarczy spojrzeć na platformę Steam), postanowiłem dodać ją do procedury testowej, tym bardziej, że to najnowsza gra na silniku CryEngine. Z kolei The Medium to tytuł bazujący na Unreal Engine 4, tj. obecnie najpopularniejszym rozwiązaniu. Cechą charakterystyczną tej produkcji jest tryb podwójnej rzeczywistości, pozwalający jednocześnie obserwować wydarzenia w świecie materialnym i duchowym, w postaci ekranu dzielonego na pół. Niemniej na potrzeby testów wydajności została wybrana jedna z najbardziej wymagających standardowych lokalizacji, jako że scenerie dualne są niezbyt dobrze zoptymalizowane, przez co liczba FPS co prawda jest niska, ale także ze względu na przeciętne wykorzystanie zasobów GPU.
Sniper Ghost Warrior Contracts 2
The Medium
Pokaż / Dodaj komentarze do: Czy i5-12400 i RTX 3080 to dobre połączenie? Sprawdzamy, budując białego peceta na częściach MSI