AMD Radeon RX 6500 XT - test najtańszej wersji RDNA 2 i porównanie PCIe 3.0 vs 4.0

AMD Radeon RX 6500 XT - test najtańszej wersji RDNA 2 i porównanie PCIe 3.0 vs 4.0

Test ASUS Dual Radeon RX 6500 XT OC: osiągi w grach

Death Stranding to najnowsze dzieło Hideo Kojimy, które na pecety zawitało relatywnie niedawno, choć sama gra premierę miała jeszcze w listopadzie 2019 roku, jako czasowy tytuł na wyłączność konsoli Sony PlayStation 4. Od strony technicznej napędza ją silnik Decima autorstwa Guerrilla Games, a sama grafika co prawda nie wyznacza nowych standardów, ale warto podkreślić wykorzystanie techniki fotogrametrii, dzięki której uzyskano naprawdę przepiękne krajobrazy, niewątpliwie stanowiące największą zaletę w sferze wizualnej. Natomiast Dying Light: The Following to produkcja rodzimego studia Techland, oparta o silnik Chrome Engine 6 i naszpikowana rozwiązaniami NVIDII z programu GameWorks. Znajdziemy w niej HBAO+, PCSS oraz ulepszoną głębię ostrości (ang. Depth of Field), co razem tworzy zabójczy koktajl, bardzo solidnie dający się we znaki nawet najnowszym kartom.

Death Stranding

Dying Light: The Following

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD Radeon RX 6500 XT - test najtańszej wersji RDNA 2 i porównanie PCIe 3.0 vs 4.0

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł