Test Ray Reconstruction w Cyberpunk 2077: metodologia
Wszystkie pomiary zostały wykonane we współpracy z Windowsem 11 64-bit 21H2, sterownikami GeForce Game Ready 537.42, w trakcie rzeczywistej rozgrywki. Do zmierzenia FPS posłużył Fraps w wersji 3.5.99, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Zaprezentowane wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, a każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeśli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.
Ustawienia platformy były następujące:
- taktowanie rdzeni Raptor Cove: 5,4 GHz,
- taktowanie rdzeni Gracemont: 4,4 GHz,
- taktowanie uncore: 4,8 GHz,
- nastawy pamięci: DDR5-7000 MHz CL 40-42-42-82 2T.
Platforma testowa
Intel Core i9-13900K | |
ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO | |
Patriot Viper Venom RGB 2x16 GB DDR5-6200 CL40 | |
PNY XLR8 CS3140 2 TB | |
GIGABYTE UD1000GM PG5 | |
CORSAIR iCUE 4000D RGB AIRFLOW | |
CORSAIR iCUE H150i ELITE CAPELLIX |
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD