Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD

Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD

Test Ray Reconstruction w Cyberpunk 2077: metodologia

Wszystkie pomiary zostały wykonane we współpracy z Windowsem 11 64-bit 21H2, sterownikami GeForce Game Ready 537.42, w trakcie rzeczywistej rozgrywki. Do zmierzenia FPS posłużył Fraps w wersji 3.5.99, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Zaprezentowane wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, a każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeśli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni Raptor Cove: 5,4 GHz,
  • taktowanie rdzeni Gracemont: 4,4 GHz,
  • taktowanie uncore: 4,8 GHz,
  • nastawy pamięci: DDR5-7000 MHz CL 40-42-42-82 2T.

Platforma testowa

Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD Intel Core i9-13900K
Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO
Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD Patriot Viper Venom RGB 2x16 GB DDR5-6200 CL40
Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD PNY XLR8 CS3140 2 TB
Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD GIGABYTE UD1000GM PG5
Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD CORSAIR iCUE 4000D RGB AIRFLOW
Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD CORSAIR iCUE H150i ELITE CAPELLIX
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł