Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD

Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD

Test Ray Reconstruction w Cyberpunk 2077: wydajność

Do testów wydajności wybrałem miejsce opisane jako Parque del Mar. Pomiar obejmuje przejście przez krótki pas roślinności i dalej, wzdłuż alejki. Z włączonym śledzeniem ścieżek jest to jedna z bardziej wymagających dla GPU lokalizacji w całym Night City i uzyskanie w niej wysokiej liczby FPS jest gwarancją komfortu rozgrywki przez całą kampanię fabularną, bez niepożądanych spadków poniżej granicy płynności. Testy wykonałem w rozdzielczościach 1080p (Full HD) i 1440p, przy różnych ustawieniach DLSS 3.5.

Miejsce testowe

Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD

Parque del Mar

 

Wyniki wydajności

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test DLSS 3.5. Funkcja Ray Reconstruction właśnie pogrążyła AMD

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł