Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Test ray-tracingu oraz DLSS 2.0 w Fortnite – metodologia

Wszystkie testy zostały przeprowadzone na platformie z aktualnym Windowsem 10 64-bit November 2019 Update (1909), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 460.89, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program FrameView, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, zaś każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni/cache: 4,8/4,7 GHz
  • nastawy pamięci: DDR4-3200 MHz CL 12-12-12-28 2T (tRFC @ 240)

Platforma testowa

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Intel Core i5-10600KF
Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 ASRock Z490 Phantom Gaming-ITX/TB3
Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Patriot Viper RGB 2x16 GB DDR4-3600 CL17
Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 ADATA SP900 128 GB
Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Seagate Barracuda 7200.12 1 TB
Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Enermax Platimax 1350 W
Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Antec Twelve Hundred V3
Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Noctua NH-D14
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł