Test ray-tracingu oraz DLSS 2.0 w Fortnite – metodologia
Wszystkie testy zostały przeprowadzone na platformie z aktualnym Windowsem 10 64-bit November 2019 Update (1909), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 460.89, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program FrameView, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, zaś każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.
Ustawienia platformy były następujące:
- taktowanie rdzeni/cache: 4,8/4,7 GHz
- nastawy pamięci: DDR4-3200 MHz CL 12-12-12-28 2T (tRFC @ 240)
Platforma testowa
Intel Core i5-10600KF | |
ASRock Z490 Phantom Gaming-ITX/TB3 | |
Patriot Viper RGB 2x16 GB DDR4-3600 CL17 | |
ADATA SP900 128 GB | |
Seagate Barracuda 7200.12 1 TB | |
Enermax Platimax 1350 W | |
Antec Twelve Hundred V3 | |
Noctua NH-D14 |
Pokaż / Dodaj komentarze do: Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0