Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – jakość ray-tracingu

Zgodnie z informacjami ze wstępu, Fortnite korzysta ze śledzenia promieni na potrzeby czterech różnych efektów - cieni, odbić, okluzji otoczenia i oświetlenia globalnego. Dlatego też każdy z nich został poddany osobnej analizie z pomocą odpowiednich lokalizacji, w których najlepiej widać efekty ich włączenia. Ponadto, tam gdzie twórcy gry pozwalają regulować szczegółowość ray-tracingu, naturalnie odnajdziecie zrzuty ekranu dla wszystkich możliwych ustawień. Ze względu na dużą liczbę ujęć materiały zostały podzielone na dwie strony i zapraszam do przejrzenia obu z nich - na tej odnajdziecie okluzję otoczenia oraz oświetlenie globalne.

Okluzja otoczenia

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Oświetlenie globalne

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Oświetlenie globalne - szum

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

 0