Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Test ray-tracingu oraz DLSS 2.0 w Fortnite – wydajność

Testy osiągów przeprowadzono na wyspie RTX Treasure Run, jak sama nazwa wskazuje, specjalnie przygotowanej w związku z wprowadzeniem śledzenia promieni do Fortnite. To lokalizacja, w której efekty działania ray-tracingu widzimy generalnie na każdym kroku, stąd też niemałe wymaganie w stosunku do sprzętu. Wpływ poszczególnych efektów na wydajność został sprawdzony zarówno dla każdego z osobna, jak i w pakiecie, z włączonymi cieniami, odbiciami (poziom wysoki), a także okluzją otoczenia (ustawienia niskie). Ponadto pomiary obejmują DLSS 2.0 ze wszystkimi dostępnymi profilami regulującymi rzeczywistą rozdzielczość renderingu, w zestawieniu z wyłączonym RT, wariantem podstawowym (tylko cienie) i wspomnianą przed momentem kombinacją, uważaną przeze mnie za rozsądne maksimum w przypadku omawianej gry.

Miejsce testowe

Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RTX Treasure Run

 

Wyniki wydajności - cienie

 

Wyniki wydajności - odbicia

 

Wyniki wydajności - okluzja otoczenia

 

Wyniki wydajności - oświetlenie globalne

 

Wyniki wydajności - cienie, odbicia i okluzja otoczenia

 

Wyniki wydajności - DLSS

 

Wyniki wydajności - DLSS + cienie

 

Wyniki wydajności - DLSS + cienie, odbicia i okluzja otoczenia

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł