Test ray-tracingu oraz DLSS 2.0 w Fortnite – wydajność
Testy osiągów przeprowadzono na wyspie RTX Treasure Run, jak sama nazwa wskazuje, specjalnie przygotowanej w związku z wprowadzeniem śledzenia promieni do Fortnite. To lokalizacja, w której efekty działania ray-tracingu widzimy generalnie na każdym kroku, stąd też niemałe wymaganie w stosunku do sprzętu. Wpływ poszczególnych efektów na wydajność został sprawdzony zarówno dla każdego z osobna, jak i w pakiecie, z włączonymi cieniami, odbiciami (poziom wysoki), a także okluzją otoczenia (ustawienia niskie). Ponadto pomiary obejmują DLSS 2.0 ze wszystkimi dostępnymi profilami regulującymi rzeczywistą rozdzielczość renderingu, w zestawieniu z wyłączonym RT, wariantem podstawowym (tylko cienie) i wspomnianą przed momentem kombinacją, uważaną przeze mnie za rozsądne maksimum w przypadku omawianej gry.
Miejsce testowe
RTX Treasure Run
Wyniki wydajności - cienie
Wyniki wydajności - odbicia
Wyniki wydajności - okluzja otoczenia
Wyniki wydajności - oświetlenie globalne
Wyniki wydajności - cienie, odbicia i okluzja otoczenia
Wyniki wydajności - DLSS
Wyniki wydajności - DLSS + cienie
Pokaż / Dodaj komentarze do: Fortnite – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0