FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

Test FSR 2.0 i DLSS 2.0 w God of War - metodologia

Wszelkie pomiary zostały przeprowadzone we współpracy z aktualnym Windows 10 64-bit November 2021 Update (21H2), sterownikami AMD Software Adrenalin Edition 22.5.2 oraz GeForce Game Ready Driver 512.95, w trakcie rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program FrameView, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Zaprezentowane rezultaty są średnią wyników z trzech odrębnych przebiegów, a każdy wykres jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni/uncore: 5,1/4,8 GHz
  • nastawy pamięci: DDR4-4000 MHz CL 15-15-15-35 2T

Platforma testowa

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD Intel Core i9-10900K
FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD ASRock Z490 Phantom Gaming-ITX/TB3
FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD Team Group NIGHT HAWK RGB 2x8 GB DDR4-3600 CL18
FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD Patriot Viper VPR100 512 GB
FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD Enermax Platimax 1350 W
FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD Antec Twelve Hundred V3
FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD Noctua NH-D14
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł