FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

God of War - jakość FSR 2.0 i DLSS 2.0

Poniżej odnajdziecie natomiast porównanie grafiki, w zależności od wybranych ustawień i w różnych lokalizacjach, by ukazać jak najwięcej niuansów związanych z funkcjonowaniem porównywanych technik skalowania obrazu. Tak jak na poprzedniej stronie z wynikami wydajności, pod uwagę zostały wzięte: rozdzielczość natywna oraz po trzy najwyższe profile FSR 2.0 i DLSS 2.0. Ze względu na dużą liczbę zrzutów porównawczych, zostały one podzielone na dwie strony i zachęcam do przejrzenia każdej z nich (kliknięcie na obraz otworzy pełnowymiarową wersję).

Miejsce E

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

Miejsce F

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

Miejsce G

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

 0