FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

Test FSR 2.0 i DLSS 2.0 w God of War - wydajność

Na potrzeby testów wydajności wybrałem fragment gry, gdzie rozpoczynamy polowanie na jelenia. Jest to jedna z najbardziej wymagających lokalizacji w początkowym etapie kampanii fabularnej gry God of War, która dobrze się nadaje do porównywania FPS - z uwagi na brak problemów z ograniczaniem ich liczby przez CPU. Testy obejmują rozdzielczość natywną oraz trzy najwyższe profile FSR 2.0 i DLSS 2.0.

Miejsce testowe

FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

Dziki las

 

Wyniki wydajności - AMD Radeon RX 6800 XT

Wyniki wydajności - NVIDIA GeForce RTX 3080

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: FSR 2.0 vs DLSS 2.0 w God of War. Test nowej techniki skalowania obrazu od AMD

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł