Test peceta GIGABYTE AORUS MODEL X 12th: metodologia
Wszelkie testy przeprowadziłem z użyciem systemu operacyjnego Windows 11 64-bit, sterowników GeForce Game Ready 496.13, w trakcie rzeczywistej rozgrywki (dotyczy gier). Do zmierzenia liczby FPS wykorzystałem program Fraps w wersji 3.5.99 - też dla DirectX 12 (jedyna niedogodność pod tym API to brak OSD). Wyniki umieszczone na wykresach są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, zaś rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego była ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Każdy wykres jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość renderowania i informacje o detalach. Zainteresowanych odsyłam do felietonu na temat testowania CPU w grach.
Ustawienia platformy były następujące:
- nastawy pamięci: DDR5-5200 MHz CL 40-40-40-80 2T (wczytany podstawowy profil XMP),
- limity mocy: odblokowane.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test komputera GIGABYTE AORUS MODEL X 12th. Jeden ekosystem, pełna kompatybilność