Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

Metro Exodus – wydajność ray-tracingu oraz DLSS

Dalszym etapem eksperymentów była weryfikacja spadku wydajności, wiążącego się z aktywowaniem śledzenia promieni (ray-tracingu), z ewentualnym dodatkiem DLSS. Ponownie bez zmian pozostały miejsca testowe i pomiary zostały przeprowadzone na mapach Morze Kaspijskie oraz Tajga. Z kolei badane kombinacje ustawień były następujące: RT wyłączone, RT wysokie, RT wysokie + DLSS, RT ultra, a także RT ultra + DLSS. Tak jak wspomniałem wcześniej, ogólna szczegółowość grafiki to poziom wysoki, podczas gdy reszta dodatków zielonych (HairWorks oraz PhysX) w dalszym ciągu pozostawała wyłączona. Żeby uniknąć oczopląsu, wykresy prezentuję zarówno indywidualnie dla poszczególnych GPU, jak i grupowo dla wszystkich kart.

Ważne: Na karcie GeForce RTX 2060 niemożliwe jest włącznie DLSS w rozdzielczości 4K, podczas gdy dla GeForce RTX 2080 oraz RTX 2080 Ti technika ta jest niedostępna w trybie 1080p, stąd brak wymienionych kombinacji na wykresach.

Wyniki wydajności – GeForce RTX 2060

Wyniki wydajności – GeForce RTX 2070

Wyniki wydajności – GeForce RTX 2080

Wyniki wydajności – GeForce RTX 2080 Ti

Wyniki wydajności – zestawienie zbiorcze

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł