Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

Test śledzenia promieni oraz DLSS w Metro Exodus: platforma testowa oraz metodologia

Wszystkie testy ray-tracingu oraz DLSS zostały przeprowadzone na platformie z aktualnym Windows 10 64-bit October 2018 Update (1809), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 418.91, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program Fraps w wersji 3.5.99 - także w przypadku DirectX 12 (jedyna niedogodność pod tym API to brak OSD). Dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią arytmetyczną rezultatów uzyskanych w trzech odrębnych przebiegach. Ponadto, każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość renderowania oraz informacje o ustawieniach szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni/cache: 5,0/4,7 GHz
  • nastawy pamięci: DDR4-3000 MHz CL 15-17-17-35 1T (tRFC @ 390)

Ważne: Serwis ITHardware testuje karty graficzne przy ustawieniach fabrycznych. Pisząc o ustawieniach fabrycznych, mam na myśli wartości, z jakimi karta opuściła fabrykę, a nie zegary modelu referencyjnego ustawione na autorskiej konstrukcji!

Platforma testowa

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS Intel Core i7-8700K @ 5,0 GHz
Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS ASUS PRIME Z370-A
Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS Corsair Vengeance RGB 4x8 GB DDR4-3000 CL15
Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS ADATA SP900 128 GB
Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS Seagate Barracuda 7200.12 1 TB
Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS Enermax Platimax 1350 W
Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS Antec Twelve Hundred V3
Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych Scythe Mugen MAX

Pokaż / Dodaj komentarze do: Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

 0