Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

Metro Exodus – jakość ray-tracingu oraz DLSS

Na deser pozostało jeszcze zestawienie zrzutów ekranu, porównujących grafikę przy wyłączonym i włączonym śledzeniu promieni, gdzie w tym drugim przypadku ray-tracing reprezentowany jest w dwóch wariantach, dla jakości wysokiej oraz ultra. Co istotne, poniższe screeny przedstawiają miejsca testowe, w których przeprowadzone zostały pomiary wydajności zamieszczone na poprzednich stronach. Dodatkowo, zweryfikowałem funkcjonowanie wygładzania krawędzi DLSS, przy nieco innym ustawieniu kamery (mapa Tajga) - tak, aby dokładnie była widoczna różnica w szczegółowości obrazu, szczególnie jeśli chodzi o drobne szczegóły.

Morze Kaspijskie

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

RT wyłączone

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

RT wysokie

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

RT ultra

Tajga

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

RT wyłączone

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

RT wysokie

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

RT ultra

Jakość obrazu z aktywnym DLSS

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

1440p

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

1440p + DLSS

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

2160p

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

2160p + DLSS

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł