Metro Exodus – jakość ray-tracingu oraz DLSS
Na deser pozostało jeszcze zestawienie zrzutów ekranu, porównujących grafikę przy wyłączonym i włączonym śledzeniu promieni, gdzie w tym drugim przypadku ray-tracing reprezentowany jest w dwóch wariantach, dla jakości wysokiej oraz ultra. Co istotne, poniższe screeny przedstawiają miejsca testowe, w których przeprowadzone zostały pomiary wydajności zamieszczone na poprzednich stronach. Dodatkowo, zweryfikowałem funkcjonowanie wygładzania krawędzi DLSS, przy nieco innym ustawieniu kamery (mapa Tajga) - tak, aby dokładnie była widoczna różnica w szczegółowości obrazu, szczególnie jeśli chodzi o drobne szczegóły.
Morze Kaspijskie
RT wyłączone
RT wysokie
RT ultra
Tajga
RT wyłączone
RT wysokie
RT ultra
Jakość obrazu z aktywnym DLSS
1440p
1440p + DLSS
2160p
2160p + DLSS
Pokaż / Dodaj komentarze do: Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS