Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

Metro Exodus – wydajność kart graficznych po aktualizacji gry

Pierwszym przeprowadzonym testem było porównanie osiągów po zaaplikowaniu patcha do gry Metro Exodus (do wersji 1.0.1), opublikowanego w dniu oficjalnego debiutu rzeczonej produkcji. Punktem wyjściowym były pomiary przeprowadzone jeszcze przedpremierowo, zaprezentowane w poprzednim materiale, do którego lektury serdecznie zachęcam, jeśli tego jeszcze nie zrobiliście. Zgodnie z informacjami ze wstępu, bez zmian pozostały miejsca testowe oraz pakiet rozdzielczości i pozostałe ustawienia, aczkolwiek ograniczyłem się do jednego poziomu detali, wysokiego. Jak się za chwilę przekonacie, różnica w osiągach jest symboliczna, maksymalnie sięgająca zaledwie ~3,5%, a więc mówimy o dysproporcji, której i tak nie wychwycimy gołym okiem.

Wyniki wydajności – Morze Kaspijskie

Wyniki wydajności – Tajga

Pokaż / Dodaj komentarze do: Metro Exodus – Test wydajności ray-tracingu oraz DLSS

 0