Przegląd gier ze wsparciem śledzenia promieni (ray-tracingu)

Przegląd gier ze wsparciem śledzenia promieni (ray-tracingu)

Battlefield V – jakość ray-tracingu

Na dobry początek idzie Battlefield V, czyli najnowsze dzieło EA DICE i jednocześnie pierwsza gra ze wsparciem śledzenia promieni - zarówno w porządku alfabetycznym, jak i chronologicznym. Zgodnie z informacjami ze wstępu, ray-tracing jest tutaj wykorzystywany do generowania realistycznych odbić pozbawionych ograniczeń najczęściej używanej techniki SSR (ang. Screen Space Reflections), czyli ich znikania w momencie, gdy obiekty wychodzą poza kadr. Tak więc nowe efekty możemy podziwiać na wszelkich obiektach odbijających światło, a więc w kałużach, zbiornikach wodnych, powierzchniach szklanych, czy też lusterkach i karoserii samochodów. Poniżej zobaczycie stosowne zrzuty ekranu, demonstrujące praktyczny wpływ śledzenia promieni na to, co zobaczycie na ekranie monitora lub telewizora.

Afryka Północna

Przegląd gier ze wsparciem śledzenia promieni (ray-tracingu)

RT wyłączone

Przegląd gier ze wsparciem śledzenia promieni (ray-tracingu)

RT włączone

Prowansja

Przegląd gier ze wsparciem śledzenia promieni (ray-tracingu)

RT włączone (widoczne odbicie w lusterku)

Przegląd gier ze wsparciem śledzenia promieni (ray-tracingu)

RT włączone (widoczne odbicia obiektów poza kadrem)

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Przegląd gier ze wsparciem śledzenia promieni (ray-tracingu)

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł