Battlefield V – jakość ray-tracingu
Na dobry początek idzie Battlefield V, czyli najnowsze dzieło EA DICE i jednocześnie pierwsza gra ze wsparciem śledzenia promieni - zarówno w porządku alfabetycznym, jak i chronologicznym. Zgodnie z informacjami ze wstępu, ray-tracing jest tutaj wykorzystywany do generowania realistycznych odbić pozbawionych ograniczeń najczęściej używanej techniki SSR (ang. Screen Space Reflections), czyli ich znikania w momencie, gdy obiekty wychodzą poza kadr. Tak więc nowe efekty możemy podziwiać na wszelkich obiektach odbijających światło, a więc w kałużach, zbiornikach wodnych, powierzchniach szklanych, czy też lusterkach i karoserii samochodów. Poniżej zobaczycie stosowne zrzuty ekranu, demonstrujące praktyczny wpływ śledzenia promieni na to, co zobaczycie na ekranie monitora lub telewizora.
Afryka Północna
RT wyłączone
RT włączone
Prowansja
RT włączone (widoczne odbicie w lusterku)
RT włączone (widoczne odbicia obiektów poza kadrem)
Pokaż / Dodaj komentarze do: Przegląd gier ze wsparciem śledzenia promieni (ray-tracingu)