Control – jakość ray-tracingu
Sądzę, że większość czytelników zgodzi się ze stwierdzeniem, że Control to jeden z najlepszych przykładów wykorzystania śledzenia promieni wśród wysokobudżetowych produkcji AAA. Ze względu na projekt wizualny poszczególnych poziomów, zaserwowany nam przez ekipę Remedy Entertainment, tj. naprawdę dużą liczbę powierzchni szklanych oraz błyszczących, tworzone z użyciem ray-tracingu odbicia naprawdę mają okazję się tutaj wykazać, zauważalnie wpływając na aspekt wizualny i podnosząc realizm. Ale nie tylko one, gdyż dokładniejsze cienie oraz światło rozproszone także przynoszą oczekiwany efekt. Zresztą zobaczcie sami na przygotowaną galerię, gdyż w końcu, jak to mówią, jedno zdjęcie często zawiera więcej treści niż tysiąc słów, a w tym przypadku przytoczone powiedzenie sprawdza się doskonale.
Sektor kierowniczy
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
Sektor techniczny
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
Pokaż / Dodaj komentarze do: Przegląd gier ze wsparciem śledzenia promieni (ray-tracingu)