Test kart RX 590 oraz GTX 1060 GDDR5X na Ryzen 5 1400: wydajność w grach
Następne w kolejce są produkcje całkiem sprawnie radzące sobie z wielowątkowością. Mowa o Crysis 3 autorstwa Crytek, Dying Light rodzimego studia Techland oraz Rise of the Tomb Raider od Crystal Dynamics. Przy czym warto dodać, że w przypadku pierwszej z wymienionych gier solidne wykorzystanie wątków dotyczy przede wszystkim (de facto wyłącznie) mapy Witamy w dżungli, gdzie obserwujemy zaawansowaną fizykę trawy. Pozostała część rozgrywki to już zupełnie inna charakterystyka obciążenia procesora, stąd uzupełniający test na planszy Źródło wszelkiego zła. Dodatkową informacją godną wzmianki jest fakt bardzo słabej dyspozycji kart graficznych od AMD w Crysis 3 pod kontrolą systemu Windows 10, co za chwilę zobaczycie na wykresach. Gwoli ścisłości nadmienię jeszcze, że dla Rise of the Tomb Raider wybrałem nowsze API - DirectX 12, gdyż starsze rozwiązanie nie pozwala wykrzesać pełni potencjału procesorów Ryzen.
Crysis 3
Dying Light
Rise of the Tomb Raider
Pokaż / Dodaj komentarze do: Radeon RX 590 vs GTX 1060 GDDR5X. Test na Ryzen 5 1400