DiRT Rally 2.0 - porównanie ustawień graficznych
Poniżej znajdziecie zrzuty ekranu, prezentujące trzy aspekty związane z jakością grafiki: detale (profile średni, wysoki oraz ultra), tekstury (analogicznie do ustawień ogólnych) oraz wygładzanie krawędzi (CMAA, MSAA oraz TAA). Odnośnie dwóch ostatnich co nieco napisałem już na poprzedniej stronie, toteż dalszy komentarz jest raczej zbędny. Natomiast jeśli chodzi o detale, to różnice najłatwiej wychwycić, zwracając uwagę na odległość rysowania (uproszczenia na dalszym planie), odbicia na samochodzie, cienie oraz ogólną jakość roślinności. Jak widać, różnice między profilem ultra a wysokim co prawda są widoczne, ale nie jest to znacząca degradacja oprawy wizualnej. W zasadzie podczas pokonywania kolejnych odcinków niespecjalnie je zauważymy. Dopiero przejście na ustawienia średnie powoduje bardziej znaczące uproszczenia, ale w dalszym ciągu nie są to cięcia na tyle drastyczne, by przeszkadzać w dobrej zabawie.
Ogólne ustawienia graficzne
Polska, ustawienia ultra
Polska, ustawienia wysokie
Polska, ustawienia średnie
USA, ustawienia ultra
USA, ustawienia wysokie
USA, ustawienia średnie
Jakość tekstur
Tekstury ultra
Tekstury wysokie
Tekstury średnie
Wygładzanie krawędzi
AA wyłączone
CMAA
MSAA x4
TAA
TAA + CMAA
TAA + MSAA x4
Pokaż / Dodaj komentarze do: DiRT Rally 2.0 - recenzja gry i test wydajności kart graficznych