Test ray-tracingu w Call of Duty: Modern Warfare – metodologia
Wszystkie testy zostały przeprowadzone na platformie z aktualnym Windows 10 64-bit May 2019 Update (1903), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 441.34, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program Fraps w wersji 3.5.99, który bez problemów współpracuje z API DirectX 12 (jedyna niedogodność to brak OSD). Dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią arytmetyczną rezultatów uzyskanych w trzech odrębnych przebiegach, a ponadto każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość renderowania oraz informacje o szczegółowości grafiki.
Ustawienia platformy były następujące:
- taktowanie rdzeni/cache: 5,0/4,7 GHz
- nastawy pamięci: DDR4-3000 MHz CL 15-17-17-35 1T (tRFC @ 390)
Ważne: Serwis ITHardware testuje karty graficzne przy ustawieniach fabrycznych. Pisząc o ustawieniach fabrycznych, mam na myśli wartości, z jakimi karta opuściła fabrykę, a nie zegary modelu referencyjnego ustawione na autorskiej konstrukcji!
Platforma testowa
Intel Core i7-8700K @ 5,0 GHz | |
ASUS PRIME Z370-A | |
Corsair Vengeance RGB 4x8 GB DDR4-3000 CL15 | |
ADATA SP900 128 GB | |
Seagate Barracuda 7200.12 1 TB | |
Enermax Platimax 1350 W | |
Antec Twelve Hundred V3 | |
Scythe Mugen MAX |
Pokaż / Dodaj komentarze do: Rzut oka na śledzenie promieni w Call of Duty: Modern Warfare (2019)