Test ray-tracingu w Call of Duty: Modern Warfare – wydajność
Zaprezentowane poniżej rezultaty zostały uzyskane, zgodnie z informacjami ze wstępu, w początkowym etapie pierwszej misji o nazwie Mgła wojny, w różnych rozdzielczościach oraz ustawieniach jakości oprawy graficznej. Ze względu na fakt, że w Call of Duty: Modern Warfare nie ma poziomów szczegółowości śledzenia promieni (ang. ray-tracing), które typowo znajdujemy w tytułach wspierających flagową technikę zielonego obozu, opcja ta była po prostu włączona lub wyłączona. Natomiast w temacie detali, w zasadzie jedynym przełącznikiem, który miał istotny wpływ na osiągi w wybranej lokalizacji, przy aktywnym śledzeniu promieni, był ten regulujący rozdzielczość mapowania cieni. Dla ciekawskich umieściłem także zrzut ekranu, prezentujący wybrane miejsce.
Miejsce testowe
Mgła wojny
Pokaż / Dodaj komentarze do: Rzut oka na śledzenie promieni w Call of Duty: Modern Warfare (2019)