Call of Duty: Modern Warfare – jakość ray-tracingu
Poniżej znajdują się zrzuty ekranu, wykonane w kilku lokalizacjach, porównujące jakość oprawy graficznej, a konkretniej cieni, przy włączonym oraz wyłączonym śledzeniu promieni (ang. ray-tracing). Pozostałe ustawienia oczywiście były we wszystkich przypadkach identyczne, gdyż w przeciwnym wypadku trudno byłoby mówić o rzetelnym zestawieniu. Oglądając zaprezentowane grafiki, polecam zwrócić uwagę zarówno na wygląd cieni, jak i ich dokładność, gdyż w obu tych aspektach pojawiają się istotne różnice wynikające z zastosowania mocno promowanej przez firmę NVIDIA techniki. Doskonale widać to chociażby na przykładzie poręczy schodów w amerykańskiej ambasadzie, czy też jednej z nóg stołu widocznego na materiałach przedstawiających mapę Dom.
Porządki
RT wyłączone
RT włączone
Ambasada
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
RT wyłączone
RT włączone
Dom
RT wyłączone
RT włączone
Dawni towarzysze
RT wyłączone
RT włączone
Pokaż / Dodaj komentarze do: Rzut oka na śledzenie promieni w Call of Duty: Modern Warfare (2019)