Test ray-tracingu i DLSS w The Medium – metodologia
Wszystkie pomiary zostały przeprowadzone we współpracy z aktualnym Windows 10 64-bit October 2020 Update (20H2), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 466.11, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program FrameView, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, zaś każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.
Ustawienia platformy były następujące:
- taktowanie rdzeni/cache: 5,1/4,8 GHz
- nastawy pamięci: DDR4-4000 MHz CL 15-15-15-35 2T (tRFC @ 300)
Platforma testowa
|  | Intel Core i9-10900K | 
|  | ASRock Z490 Phantom Gaming-ITX/TB3 | 
|  | Team Group NIGHT HAWK RGB 2x8 GB DDR4-3600 CL18 | 
|  | ADATA SP900 128 GB | 
|  | Seagate Barracuda 7200.12 1 TB | 
|  | Enermax Platimax 1350 W | 
|  | Antec Twelve Hundred V3 | 
|  | Noctua NH-D14 | 
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
 
         
                         
                        
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Sprawdzamy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?