The Medium - jakość DLSS 2.0
Wykorzystywana w grze The Medium technika rekonstrukcji obrazu DLSS 2.0 to usprawniona wersja pierwotnego rozwiązania zielonych, zorientowana na zapewnienie graczom większej kontroli nad jej działaniem. Stąd obecność profilów regulujących rozdzielczość, z której "odzyskiwany" jest obraz, dzięki czemu możemy wybrać, czy bardziej zależy nam na jakości, czy też na liczbie kl./s. Odnośnie pozostałych modyfikacji, wymienić można zunifikowaną i zoptymalizowaną pod kątem skalowalności i osiągów sieć neuronową, dzięki której znacząco przyspieszono proces implementacji DLSS, oraz wykorzystywanie dodatkowego składnika czasowego przez sieć, co poprawia rezultaty. Tyle jeśli chodzi o teorię, zaś poniżej odnajdziecie porównanie grafiki w różnych scenach, z włączonym śledzeniem promieni, aby wychwycić jak najwięcej niuansów związanych z funkcjonowaniem tej techniki.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Sprawdzamy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?