Sprawdzamy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzamy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

The Medium - jakość DLSS 2.0

Wykorzystywana w grze The Medium technika rekonstrukcji obrazu DLSS 2.0 to usprawniona wersja pierwotnego rozwiązania zielonych, zorientowana na zapewnienie graczom większej kontroli nad jej działaniem. Stąd obecność profilów regulujących rozdzielczość, z której "odzyskiwany" jest obraz, dzięki czemu możemy wybrać, czy bardziej zależy nam na jakości, czy też na liczbie kl./s. Odnośnie pozostałych modyfikacji, wymienić można zunifikowaną i zoptymalizowaną pod kątem skalowalności i osiągów sieć neuronową, dzięki której znacząco przyspieszono proces implementacji DLSS, oraz wykorzystywanie dodatkowego składnika czasowego przez sieć, co poprawia rezultaty. Tyle jeśli chodzi o teorię, zaś poniżej odnajdziecie porównanie grafiki w różnych scenach, z włączonym śledzeniem promieni, aby wychwycić jak najwięcej niuansów związanych z funkcjonowaniem tej techniki.

Miejsce A

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Miejsce B

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Miejsce C

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Miejsce D

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Miejsce E

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Sprawdzamy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł