Sprawdzamy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Sprawdzamy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Test ray-tracingu i DLSS w The Medium – wydajność

Na potrzeby testów wydajności wybrałem początkowy fragment rozdziału, w którym mamy za zadanie dotrzeć do Ośrodka wypoczynkowego Niwa. Chociaż nie jest to jeden z etapów podwójnej rzeczywistości, kiedy to ekran jest podzielony na dwie części, w których obserwujemy odpowiednio świat materialny i duchowy, ergo na ogół bardziej wymagających od pozostałych, akurat ta lokalizacja absolutnie nie ma litości dla sprzętu, będąc w ścisłej czołówce najbardziej wymagających w całej grze, szczególnie z włączonym ray-tracingiem. Innymi słowy, przez większość czasu rozgrywki liczba FPS będzie wyższa od tej, którą zobaczycie na wykresach - również wtedy, kiedy kierujemy poczynaniami Marianne w obu światach jednocześnie. Pomiary obejmują oba profile RT, do spółki z DLSS 2.0 dla wszystkich wariantów rzeczywistej rozdzielczości renderingu.

Miejsce testowe

Sprawdzmy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

Ośrodek wypoczynkowy Niwa

 

Wyniki wydajności - GeForce RTX 3060

 

Wyniki wydajności - GeForce RTX 3070

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Sprawdzamy ray-tracing i DLSS w The Medium. Wymagania straszne jak sama gra?

 0