Test karty ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1650 O4G GAMING. Powiew luksusu

Test karty ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1650 O4G GAMING. Powiew luksusu

Test ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1650 O4G GAMING: wydajność w grach

Na dobry początek mamy trzy odsłony popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V, Battlefield 1 oraz Battlefield 4. Wszystkie wymienione tytuły zostały stworzone przez szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i wykorzystują autorski silnik Frostbite w wersji 3.0. Pomimo tego podobieństwa, istotnie różnią się, jeśli chodzi o wspierane API. Najstarszy Battlefield 4 obsługuje DirectX 11 oraz Mantle (tylko dla kart graficznych AMD), podczas gdy Battlefield V oraz Battlefield 1 pozwalają wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisują się różnie, często powodując zauważalne problemy z płynnością animacji, toteż zdecydowałem się na DirectX 12 wyłącznie w najnowszej części, gdzie klasyczne rozwiązanie notuje wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie włączymy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj).

Battlefield V

Battlefield 1

Battlefield 4

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test karty ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1650 O4G GAMING. Powiew luksusu

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł