Test karty graficznej Asus GTX 1070 Strix Gaming - Pascal niereferencyjny

Test karty graficznej Asus GTX 1070 Strix Gaming - Pascal niereferencyjny

Testy wydajności zostały przeprowadzone przy procesorze podkręconym do 4,5 GHz, by możliwie zminimalizować negatywny wpływ centralnej jednostki obliczeniowej na wyniki. Pamięci zostały ustawione na najwyższy dostępny profil XMP.

Wykorzystany system operacyjny to oryginalny Windows 10 64-bit ze wszystkimi aktualizacjami dostępnymi na dzień 08.06.2016, a sterownik graficzny – ForceWare 368.39. Do pomiaru liczby klatek posłużył program Fraps w wersji 3.5.99. Wyniki przedstawione na wykresach są średnią arytmetyczną rezultatów uzyskanych w trzech odrębnych przebiegach. Zastosowane rozdzielczości renderowania to: 2560x1440 oraz 1920x1080 pikseli. Natomiast szczegółowość grafiki jest maksymalna, chyba, że na wykresie widnieje adnotacja o zmianach. Próby testowe są uruchamiane po kilkunastominutowej rozgrywce, by wskazać wartości faktyczne, a nie szczytowe osiągane przed wystąpieniem ewentualnego throttlingu.

Ważne: Serwis ITHardware testuje karty graficzne przy ustawieniach fabrycznych, jak również po O/C do maksymalnych stabilnych zegarów GPU oraz VRAM. Pisząc o ustawieniach fabrycznych, mam na myśli wartości, z jakimi karta opuściła fabrykę, a nie zegary modelu referencyjnego ustawione na autorskiej konstrukcji!

Platforma testowa

Intel Core i5-6600K
Gigabyte Z170 Gaming K3
2x Kingston DDR4 4GB 2400 MHz Savage CL12
A-Data SP550 120 GB
LC-Power GP4 650 W
LC-Power Gaming 978BG
LC-Power LC-CC-120-X3

 

Platformę testową dostarczył:

 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test karty graficznej Asus GTX 1070 Strix Gaming - Pascal niereferencyjny

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł