Test Palit GeForce RTX 2080 Ti Dual. Czarny koń wśród Turingów?

Test Palit GeForce RTX 2080 Ti Dual. Czarny koń wśród Turingów?

Test Palit GeForce RTX 2080 Ti Dual: wydajność w grach

Chociaż Just Cause 4 pod wieloma względami mocno zawiodła oczekiwania, to jednak gra ta zagościła na stałe w procedurze testowej, z uwagi na spore wymagania odnośnie kart graficznych oraz względnie duże zainteresowanie graczy. Dzieło Avalanche Studios napędzane jest przez autorski silnik Apex, zaś w temacie rozgrywki mamy do czynienia z podobnym schematem jak w poprzednich częściach, czyli sporą ilością wybuchów, destrukcji oraz kaskaderskich wyczynów, co - pomimo technicznych niedostatków - potrafi dać sporo frajdy. Natomiast Rise of the Tomb Raider stworzyło studio Crystal Dynamics i warto podkreślić jedną nietypową cechę tego tytułu. Mianowicie wspiera on zarówno techniki graficzne pochodzące od AMD (PureHair), jak i NVIDII (HBAO+ oraz VXAO). Przy czym VXAO możemy aktywować tylko i wyłącznie, jeśli ograniczymy się do DirectX 11, gdyż przejście na nowsze API skutkuje zniknięciem tej opcji.

Just Cause 4

Rise of the Tomb Raider

Uwaga: Dla GTX-a 1080, w rozdzielczości 4K, został dodatkowo podany wynik uzyskany pod DX 11, z uwagi na duże problemy tejże karty z nowszym API.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test Palit GeForce RTX 2080 Ti Dual. Czarny koń wśród Turingów?

 0