Test Acer Helios 700 w środowisku NVIDIA Studio: wydajność
Następna w procedurze Dying Light: The Following to gra autorstwa rodzimego studia Techland, bazująca na silniku Chrome Engine 6 i jednocześnie będąca produkcją naszpikowaną rozwiązaniami NVIDII z programu GameWorks. Znajdziemy w niej HBAO+, PCSS oraz ulepszoną głębię ostrości (ang. Depth of Field), co razem tworzy zabójczy koktajl, bardzo solidnie dający się we znaki nawet najnowszym kartom. Z kolei Far Cry Primal to dość nietypowa część taśmowo produkowanej serii, będącej obecnie pod skrzydłami Ubisoftu. Nietypowa dlatego, że rozgrywa się w czasach prehistorycznych, w przeciwieństwie do pozostałych przedstawicieli rodziny. Jeżeli zaś chodzi o technikalia, to tytuł wykorzystuje silnik Dunia Engine 2, luźno bazujący na pierwszym CryEngine.
Dying Light: The Following
Far Cry Primal

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test wydajności laptopa Acer Predator Helios 700 w środowisku NVIDIA Studio