Test Acer Helios 700 w środowisku NVIDIA Studio: wydajność
Na dobry początek mamy ostatnią odsłonę popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V. Tytuł ten został stworzony przez szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i wykorzystuje autorski silnik Frostbite w wersji 3.0. Jeżeli zaś chodzi o wspierane API, ten ostatni pozwala wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisuje się różnie, często powodując zauważalne problemy z płynnością animacji, toteż zdecydowałem się na DirectX 12 głównie dlatego, że w najnowszej części klasyczne rozwiązanie notuje wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie włączymy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj). Ponadto do procedury dołączyła ostatnia produkcja Remedy Entertainment, czyli Control, która bazuje na silniku Northlight, zapewniającym wsparcie DirectX 12. Przy okazji tego właśnie tytułu dodano również śledzenie promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS, jednak pomiary odbywają się bez wspomnianego duetu, w celu zachowania kompatybilności ze wszystkimi kartami graficznymi.
Battlefield V
Control
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test wydajności laptopa Acer Predator Helios 700 w środowisku NVIDIA Studio