ArcFox Alpha-S - autonomiczny EV z systemem "Huawei Inside" i z nieograniczną gwarancją

ArcFox Alpha-S - autonomiczny EV z systemem "Huawei Inside" i z nieograniczną gwarancją

O współpracy Huawei z chińskim producentem pojazdów elektrycznych Arcfox słyszymy już od ponad roku, jednak dopiero teraz efekt tej kolaboracji wszedł do masowej produkcji.

Współpraca obu chińskich gigantów zaowocowała zaprojektowaniem luksusowego pojazdu elektrycznego, którego sterowaniem zajmie się system Huawei HI (Huawei Inside). Mózgiem pojazdu jest system Huawei HiCar, który jest zdolny do autonomicznej jazdy na poziomie 3, co oznacza, że kierowca nie musi prowadzić pojazdu i może przykładowo oglądać film na dużym inteligentnym wyświetlaczu, którym zarządza system HarmonyOS.  Autonomiczny system jazdy Huawei wydaje się być bardzo zaawansowany, inżynierowie twierdzą, że przewyższa autopilota Tesli.

Państwowy producent z najlepszą technologią od Huawei i produkcją zapewnioną przez Magnę. Do tego atrakcyjna cena i gwarancja bez ograniczeń... Brzmi aż zbyt pięknie.


Arcfox Alpha-S to pierwszy samochód z systemem "Huawei Inside", który właśnie wszedł do masowej produkcji. System autonomicznej jazdy EV jest wyposażony w najnowocześniejszą technologię i sensory, w tym trzy czujniki LiDAR, sześć czujników radarowych mmW, 12 czujników ultradźwiękowych, dziewięć jednostek ADS i 4 kamery rejestrujące otoczenie. Samochód Arcfox Alpha-S jest dostępny na drogach od stycznia, jednak początkowo dostarczono skromną partię, a dopiero teraz rusza produkcja na pełną skalę.

Moc maksymalna pojazdu wynosi 473 kW (643 KM), a dzięki momentowi obrotowemu 655 Nm samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,5 sekundy. Akumulator można naładować od 30 do 80% w zaledwie 15 minut. Deklarowany zasięg to aż 708 km, ale bez znajomości pojemności akumulatora trudno oszacować, czy liczby są prawdziwe. Kolejną ciekawą informacją jest to, że samochód ma dożywotnią i nieograniczoną gwarancję bez względu na przebieg.

Ceny samochodu zaczynają się od 58 000 euro, a za tę kwotę klienci otrzymują tylko autonomiczną jazdę po autostradzie. W pełni wydajna wersja zaczyna się od 429 900 RMB  (62 500 euro).

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: ArcFox Alpha-S - autonomiczny EV z systemem "Huawei Inside" i z nieograniczną gwarancją

 0