Skull and Bones zaliczył 4 laty opóźnienia, ale w końcu zadebiutuje na rynku. Mamy gameplay

Skull and Bones zaliczył 4 laty opóźnienia, ale w końcu zadebiutuje na rynku. Mamy gameplay

Ubisoft bardzo długo kazał nam czekać na Skull and Bones, czyli piracki symulator z otwartym światem, który powstawał na kanwie potyczek morskich w Assassin's Creed: Black Flag. Wygląda jednak na to, że oczekiwanie dobiega końca i gra jest na ostatniej prostej. 

Skull and Bones ukaże się 8 listopada 2022 roku. Gra ma trafić na Xbox Series X i S, PlayStation 5, Steam, Epic Games Store, Google Stadia i Amazon Luna, jako jak również Ubisoft Connect. Właściciele poprzedniej generacji konsol, pomimo pierwotnych zapowiedzi, pozostają więc na lodzie, a francuski producent nie tłumaczy, czemu skasował wersję na PS4 i Xbox One. 

Skull and Bones ukaże się 8 listopada 2022 roku. Gra ma trafić na Xbox Series X i S, PlayStation 5, Steam, Epic Games Store, Google Stadia i Amazon Luna.

Przypominamy, że Skull and Bones zostało ogłoszone na E3 2017 i można było nawet w nie zagrać na tych targach, a także kolejnych, ale Ubisoft od 2018 roku nabrał wody w usta i milczał na temat pirackiej symulacji. Podczas wczorajszego wydarzenia deweloperzy pokrótce wyjaśnili, co się stało: w trakcie tworzenia gry zdecydowali się przerobić ją praktycznie od nowa, chcąc dostarczyć bardziej realistyczne doświadczenie niż pierwotnie planowano. Teraz Ubisoft zaprezentował odświeżoną wersję Skull and Bones na zwiastunie filmowym i wideo z rozgrywki i trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę dobrze. 

Sercem Skull and Bones jest otwarty świat i doświadczenia sieciowe z elementami kooperacji, ale gracze będą mogli również zalogować się na serwery PvP. Podstawowa gra polega na żeglowaniu, rzemiośle, zarządzaniu zasobami, walce i opracowywaniu strategii na pełnym morzu podczas złotej ery piractwa, by ostatecznie wspiąć się po szczeblach kariery, i zostać siejącym postrach na Oceanie Indyjskim piratem.

Gracze zaczynają od małego statku, a w miarę postępów mogą tworzyć większe i bardziej skomplikowane jednostki, personalizując je po drodze. Jako kapitanowie gracze muszą zarządzać załogą i upewnić się, że ta jest dobrze odżywiona i szczęśliwa, aby powstrzymać bunt w zarodku. Jeśli statek zatonie, gracze zaczynają od nowa i mogą odzyskać swój ładunek, o ile inny pirat nie dotrze tam pierwszy.

Ubisoft zaplanował na 10 września kolejny pokaz, skupiający się na Assassin's Creed i niektórych innych, mniej pirackich tytułach.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Skull and Bones zaliczył 4 laty opóźnienia, ale w końcu zadebiutuje na rynku. Mamy gameplay

 0