Test płyt głównych ASRock Z390: wydajność w grach
Następne w kolejce są produkcje całkiem sprawnie radzące sobie z wielowątkowością. Mowa o Crysis 3 autorstwa Crytek, Dying Light rodzimego studia Techland oraz Rise of the Tomb Raider od Crystal Dynamics. Przy czym warto dodać, że w przypadku pierwszej z wymienionych gier solidne wykorzystanie wątków dotyczy przede wszystkim (de facto wyłącznie) mapy Witamy w dżungli, gdzie obserwujemy zaawansowaną fizykę trawy. Pozostała część rozgrywki to już zupełnie inna charakterystyka obciążenia procesora, ale w kontekście płyt głównych nie ma to większego znaczenia. Gwoli ścisłości nadmienię jeszcze, że dla Rise of the Tomb Raider wybrałem starsze API - DirectX 11, co upraszcza przeprowadzanie pomiarów (pełna kompatybilność z Frapsem, brak konieczności stosowania dodatkowego oprogramowania, itd.).
Crysis 3
Dying Light
Rise of the Tomb Raider
Pokaż / Dodaj komentarze do: ASRock Z390 Extreme4 oraz Z390 Taichi - test płyt głównych