Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry

Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry

Test śledzenia promieni w Battlefield V: platforma testowa oraz metodologia

Wszystkie testy ray-tracingu w grze Battlefield V zostały przeprowadzone na platformie z aktualnym Windows 10 64-bit October 2018 Update (1809), sterownikiem GeForce Game Ready 417.22, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program Fraps w wersji 3.5.99 - także w przypadku DirectX 12 (jedyna niedogodność pod tym API to brak OSD). Dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią arytmetyczną rezultatów uzyskanych w trzech odrębnych przebiegach. Ponadto, każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość renderowania oraz informacje o ustawieniach szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni/cache: 5,0/4,7 GHz
  • nastawy pamięci: DDR4-3000 MHz CL 15-17-17-35 1T (tRFC @ 390)

Platforma testowa

Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry Intel Core i7-8700K @ 5,0 GHz
Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry ASUS PRIME Z370-A
Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry Corsair Vengeance RGB 4x8 GB DDR4-3000 CL15
Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry GIGABYTE GeForce RTX 2070 GAMING OC 8G
Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry MSI GeForce RTX 2080 Ti DUKE 11G OC
Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry ZOTAC GAMING GeForce RTX 2080 AMP
Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry ADATA SP900 128 GB
Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry Seagate Barracuda 7200.12 1 TB
Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry Enermax Platimax 1350 W
Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry Antec Twelve Hundred V3
Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry Scythe Mugen MAX

 

Karty graficzne do testów dostarczyli:

Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry

Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry

Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł