Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry

Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry

Battlefield V - wydajność kart graficznych po aktualizacji gry

Pierwszym przeprowadzonym testem było porównanie osiągów po zaaplikowaniu patcha do gry Battlefield V oraz zainstalowaniu najnowszych sterowników NVIDIA GeForce Game Ready. Punktem wyjściowym były pomiary przeprowadzone na premierę, zaprezentowane w poprzednim materiale, do którego odsyłam po wszelkie informacje odnośnie miejsc testowych, ustawień graficznych oraz pozostałych szczegółów. Celem testów, które zobaczycie poniżej, było oczywiście zweryfikowanie, czy potencjalna poprawa wydajności dotyczy wyłącznie gry z aktywnym śledzeniem promieni (ray-tracingiem), czy też można na nią liczyć także w pozostałych przypadkach.

Wyniki wydajności - Afryka Północna

Wyniki wydajności - Narwik

Wyniki wydajności - Prowansja

Omówienie wyników

Jak widać powyżej, w przypadku rozgrywki bez aktywnego śledzenia promieni zarówno aktualizacja gry, jak i sterowników nie przyniosą nam dodatkowej wydajności. W większości przypadków różnice są na poziomie błędu pomiarowego, lekkie wzrosty widocznie są jedynie w rozdzielczości 2160p, z uwagi na nieco poprawione zarządzanie pamięcią graficzną, z czym Battlefield V ma duży problem w trybie DirectX 12. Czysto informacyjnie, GeForce RTX 2080 Ti nie był testowany na premierę, stąd brak możliwości bezpośredniego porównania, niemniej jednak postanowiłem zamieścić wyniki uzyskane po aktualizacji, chociażby dla zaspokojenia ciekawości czytelników zainteresowanych relacjami wydajnościowymi między poszczególnymi wersjami generacji Turing.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Battlefield V - test wydajności ray-tracingu po aktualizacji gry

 0