Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Test ray-tracingu i DLSS w Cyberpunk 2077 – metodologia

Wszystkie pomiary zostały przeprowadzone we współpracy z aktualnym Windows 10 64-bit October 2020 Update (20H2), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 460.89, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program FrameView, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, zaś każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni/cache: 5,1/4,8 GHz
  • nastawy pamięci: DDR4-4000 MHz CL 15-15-15-35 2T (tRFC @ 300)

Platforma testowa

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Intel Core i9-10900K
Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 ASRock Z490 Phantom Gaming-ITX/TB3
Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Team Group NIGHT HAWK RGB 2x8 GB DDR4-3600 CL18
Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 ADATA SP900 128 GB
Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Seagate Barracuda 7200.12 1 TB
Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Enermax Platimax 1350 W
Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Antec Twelve Hundred V3
Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Noctua NH-D14
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł