Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – jakość DLSS 2.0

Obecna w Cyberpunk 2077 technika rekonstrukcji obrazu DLSS w wersji 2.0 to usprawnione wydanie pierwotnego rozwiązania zielonych, zorientowane na zapewnienie graczom większej kontroli nad jej działaniem. Stąd obecność profilów regulujących rozdzielczość, z której "odzyskiwany" jest obraz, dzięki czemu możemy wybrać, czy bardziej zależy nam na jakości, czy też na liczbie kl./s. Odnośnie pozostałych modyfikacji, wymienić można zunifikowaną i zoptymalizowaną pod kątem skalowalności i osiągów sieć neuronową, dzięki której znacząco przyspieszono proces implementacji DLSS, oraz wykorzystywanie dodatkowego składnika czasowego przez sieć, co poprawia rezultaty. Tyle jeśli chodzi o teorię, zaś poniżej odnajdziecie porównanie grafiki w różnych scenach, z włączonym śledzeniem promieni, aby wychwycić jak najwięcej niuansów związanych z funkcjonowaniem tej techniki.

Uwaga: Zrzuty na tej stronie obejmują dodatkową modyfikację parametrów DLSS, opisaną np. tutaj. Użyty preset to jakościowy.

Miejsce F

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Miejsce G

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Miejsce H

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Miejsce I

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Miejsce J

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Cyberpunk 2077 – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

 0