Deliver Us The Moon – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Deliver Us The Moon – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Test ray-tracingu w Deliver Us The Moon: metodologia

Wszystkie testy zostały przeprowadzone na platformie z aktualnym Windows 10 64-bit November 2019 Update (1909), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 442.59, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program FrameView, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, zaś każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni/cache: 5,0/4,7 GHz
  • nastawy pamięci: DDR4-3000 MHz CL 15-17-17-35 1T (tRFC @ 390)

Platforma testowa

Deliver Us The Moon - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS Intel Core i7-8700K @ 5,0 GHz
Deliver Us The Moon - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS ASUS PRIME Z370-A
Deliver Us The Moon - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS Corsair Vengeance RGB 4x8 GB DDR4-3000 CL15
Deliver Us The Moon - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS ADATA SP900 128 GB
Deliver Us The Moon - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS Seagate Barracuda 7200.12 1 TB
Deliver Us The Moon - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS Enermax Platimax 1350 W
Deliver Us The Moon - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS Antec Twelve Hundred V3
Deliver Us The Moon - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS Scythe Mugen MAX
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Deliver Us The Moon – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł