Deliver Us The Moon – jakość ray-tracingu
Zgodnie z informacjami ze wstępu, Deliver Us The Moon wykorzystuje śledzenie promieni (ang. ray-tracing) do generowania odbić oraz cieni. Gra posiada trzy wbudowane profile dla RT i są to ustawienia Średnie, Wysokie oraz Epickie. Podstawowy preset w zasadzie ogranicza się do cieni, gdyż odbić na powierzchniach szklanych, czyli tam, gdzie typowo je widujemy, nie uświadczymy. Dopiero przejście na wyższy profil zapewnia pełny pakiet efektów, podczas gdy najwyższe ustawienia dodatkowo podbijają ich jakość. Przy czym różnic między detalami Wysokimi oraz Epickimi na dobrą sprawę trzeba szukać z lupą, ergo aktywacji tego drugiego po prostu nie zalecam, gdyż tylko niepotrzebnie obniżycie w ten sposób wydajność. Poniższe screeny pochodzą z trzech pierwszych pierwszych misji, przedstawiając możliwie zróżnicowane widoki, i - ze względu na ich dużą liczbę - zostały podzielone na trzy osobne podstrony, zatem zachęcam do obejrzenia każdej z nich.
Centrum Księżycowe Copernicus
Bez śledzenia promieni
Raytracing @ Średnie
Raytracing @ Wysokie
Raytracing @ Epickie
Bez śledzenia promieni
Raytracing @ Średnie
Raytracing @ Wysokie
Raytracing @ Epickie
Bez śledzenia promieni
Raytracing @ Średnie
Raytracing @ Wysokie
Raytracing @ Epickie
Bez śledzenia promieni
Raytracing @ Średnie
Raytracing @ Wysokie
Raytracing @ Epickie
Bez śledzenia promieni
Raytracing @ Średnie
Raytracing @ Wysokie
Raytracing @ Epickie
Bez śledzenia promieni
Raytracing @ Średnie
Raytracing @ Wysokie
Raytracing @ Epickie
Bez śledzenia promieni
Raytracing @ Średnie
Raytracing @ Wysokie
Raytracing @ Epickie
Bez śledzenia promieni
Raytracing @ Średnie
Raytracing @ Wysokie
Raytracing @ Epickie
Pokaż / Dodaj komentarze do: Deliver Us The Moon – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0