Just Cause 4 - recenzja gry i test wydajności kart graficznych

Just Cause 4 - recenzja gry i test wydajności kart graficznych

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Poniżej znajdują się zrzuty ekranu, porównujące jakość oprawy graficznej przy różnych ustawieniach detali oraz aktywnych efektach. Pierwsza lokacja to początek misji, którą dostajemy zaraz po nieudanym ataku Rico na bazę pogodową Projektu Illapa, natomiast do drugiej gracz dostaje się dosłownie kilka minut później i naszym oczom ukazuje się już duża otwarta przestrzeń. Jak się za chwilę przekonacie, rozbieżności pomiędzy poszczególnymi poziomami detali są czysto kosmetyczne i zdecydowanie większe zmiany wprowadza manipulacja dodatkowymi efektami.

Lokacja A

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Ustawienia bardzo wysokie

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Ustawienia wysokie

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Ustawienia średnie

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Ustawienia średnie, bez SSAO

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Ustawienia średnie, bez efektów

Lokacja B

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Ustawienia bardzo wysokie

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Ustawienia wysokie

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Ustawienia średnie

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Ustawienia średnie, bez SSAO

Just Cause 4 - porównanie ustawień graficznych

Ustawienia średnie, bez efektów

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Just Cause 4 - recenzja gry i test wydajności kart graficznych

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł