Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Test ray-tracingu w Minecraft RTX: metodologia

Wszystkie testy zostały przeprowadzone na platformie z aktualnym Windowsem 10 64-bit November 2019 Update (1909), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 451.48, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program FrameView, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, zaś każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni/cache: 5,0/4,7 GHz
  • nastawy pamięci: DDR4-3000 MHz CL 15-17-17-35 1T (tRFC @ 390)

Platforma testowa

Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Intel Core i7-8700K @ 5,0 GHz
Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 ASUS PRIME Z370-A
Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Corsair Vengeance RGB 4x8 GB DDR4-3000 CL15
Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 ADATA SP900 128 GB
Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Seagate Barracuda 7200.12 1 TB
Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Enermax Platimax 1350 W
Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Antec Twelve Hundred V3
Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0 Scythe Mugen MAX
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł