Test ray-tracingu w Minecraft RTX: wydajność
Poszukując odpowiedniej lokalizacji do testów wydajnościowych, ostatecznie zdecydowałem się postawić na świat Imagination Island. Jest to jedno z bardziej wymagających miejsc, chociaż oczywiście trafiają się jeszcze bardziej nieprzyjazne dla sprzętu, przy czym warto nadmienić, że dość często czynnikiem ograniczającym jest pojemność pamięci graficznej, której nawet na kartach wyposażonych w 8 GB VRAM może najzwyczajniej zabraknąć, o czym szerzej będzie w podsumowaniu. Wykonane testy dodatkowo uwzględniają wpływ regulacji odległości rysowania, gdzie sprawdziłem trzy ustawienia (najniższe, środkowe oraz najwyższe), a także dezaktywacji DLSS 2.0, która to technika domyślnie jest włączona.
Miejsce testowe
Imagination Island RTX
Pokaż / Dodaj komentarze do: Minecraft RTX - rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0