Standardowe PS4 nie słynie z wysokiej kultury pracy - jest irytująco głośne. Problem rozwiązano w modelu "Slim", przenosząc APU na proces technologiczny 14 nm FinFET. Dla przypomnienia, premierowa wersja korzysta z litografii 28 nm. Układ graficzny w PS4 Pro był nielada zagadką. Wystarczy przypomnieć sobie, jak zachowuje się referencyjny RX 480, skądinąd chłodzony przez radiator z wentylatorem promieniowym - czyli dokładnie takie samo rozwiązanie jak w PS4 Pro. Ku mojemu zaskoczeniu, nowe PlayStation 4 jest przyzwoicie cichym sprzętem. Generowany hałas nie ginie w okolicach tła akustycznego (jak Xbox One S czy PS4 "Slim"), ale niecałe 40 dBA wskazane przez sonometr Bestone BE-824 podczas rozgrywki w Call of Duty: Infinite Warfare, to całkowicie akceptowalny wynik. Ten sam miernik ocenia PS4 CUH-1000 na 43,2 dBA.
Call of Duty, jako gra targetowana na 60 kl./s, relatywnie mocno wygrzewa sprzęt. Przy lżejszym obciążeniu, np. oglądaniu filmów z YouTube'a, konsoli literalnie nie słychać.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Mini-test konsoli Sony PlayStation 4 Pro