Test ASUS PHOENIX GeForce GTX 1660 OC. Turing miniaturowy

Test ASUS PHOENIX GeForce GTX 1660 OC. Turing miniaturowy

Test karty ASUS PHOENIX GeForce GTX 1660 OC: wydajność w grach

Na dobry początek mamy trzy odsłony popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V, Battlefield 1 oraz Battlefield 4. Wszystkie wymienione tytuły zostały stworzone przez szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i wykorzystują autorski silnik Frostbite w wersji 3.0. Pomimo tego podobieństwa, istotnie różnią się, jeśli chodzi o wspierane API. Najstarszy Battlefield 4 obsługuje DirectX 11 oraz Mantle (tylko dla kart graficznych AMD), podczas gdy Battlefield V oraz Battlefield 1 pozwalają wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisują się różnie, często powodując zauważalne problemy z płynnością animacji, toteż zdecydowałem się na DirectX 12 wyłącznie w najnowszej części, gdzie klasyczne rozwiązanie notuje wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie włączymy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj).

Battlefield V

Battlefield 1

Battlefield 4

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test ASUS PHOENIX GeForce GTX 1660 OC. Turing miniaturowy

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł