Test Chillblast Fusion Dynasty: wydajność w grach
Chociaż Just Cause 4 pod wieloma względami mocno zawiodło oczekiwania, to jednak gra ta zagościła na stałe w procedurze testowej, głównie ze względu na spore wymagania odnośnie kart graficznych, a także względnie duże zainteresowanie graczy. Dzieło Avalanche Studios napędzane jest przez autorski silnik Apex, natomiast w temacie rozgrywki mamy do czynienia z podobnym schematem jak w poprzednich częściach, czyli sporą ilością wybuchów, destrukcji oraz kaskaderskich wyczynów, co - pomimo technicznych niedoróbek - potrafi dać sporo frajdy. Z kolei Rise of the Tomb Raider stworzyło studio Crystal Dynamics i warto podkreślić jedną nietypową cechę tego tytułu. Mianowicie wspiera on zarówno techniki graficzne pochodzące od AMD (PureHair), jak i NVIDII (HBAO+ i VXAO). Przy czym VXAO możemy aktywować tylko i wyłącznie, jeśli ograniczymy się do DirectX 11, jako że przejście na nowsze API skutkuje zniknięciem tej opcji.
Just Cause 4
Rise of the Tomb Raider
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test Chillblast Fusion Dynasty. Szybki i nietuzinkowy pecet