Test Chillblast Fusion Dynasty. Szybki i nietuzinkowy pecet

Test Chillblast Fusion Dynasty. Szybki i nietuzinkowy pecet

Test Chillblast Fusion Dynasty: wydajność w grach

Na dobry początek przypadły nam dwie ostatnie odsłony popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V oraz Battlefield 1. Oba wymienione tytuły zostały stworzone przez szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i wykorzystują autorski silnik Frostbite w wersji 3.0. Jeżeli zaś chodzi o wspierane API, pozwalają wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisują się różnie, nierzadko będąc przyczyną zauważalnych problemów z płynnością animacji, toteż zdecydowałem się na DirectX 12 tylko w najnowszej części, gdzie klasyczne rozwiązanie notuje wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie aktywujemy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj).

Battlefield V

Battlefield 1

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test Chillblast Fusion Dynasty. Szybki i nietuzinkowy pecet

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł