Test karty graficznej Asus GTX 1060 Strix Gaming - Pascal nie taki ekonomiczny

Test karty graficznej Asus GTX 1060 Strix Gaming - Pascal nie taki ekonomiczny

Testy wydajności zostały przeprowadzone przy procesorze podkręconym do 4,5 GHz, by możliwie zminimalizować negatywny wpływ centralnej jednostki obliczeniowej na wyniki. Pamięci zostały ustawione na najwyższy dostępny profil XMP.

Wykorzystany system operacyjny to oryginalny Windows 10 64-bit ze wszystkimi aktualizacjami dostępnymi na dzień 29.06.2016, a sterowniki graficzne – ForceWare 368.39 i Crimson 16.6.2, za wyjątkiem testowanej karty, która z konieczności pracuje pod kontrolą sterownika ForceWare 368.81, czyli pierwszej kompilacji WHQL dla GTX-a 1060. Wyniki przedstawione na wykresach są średnią arytmetyczną rezultatów uzyskanych w trzech odrębnych przebiegach. Zastosowana rozdzielczość renderowania to 1920x1080 pikseli. Ustawienia szczegółowości grafiki widnieją na wykresach i w zależności od próby są albo maksymalne, albo dobrane pod kątem kart niższej klasy.

Ważne: Serwis ITHardware testuje karty graficzne przy ustawieniach fabrycznych, jak również po O/C do maksymalnych stabilnych zegarów GPU oraz VRAM. Pisząc o ustawieniach fabrycznych, mam na myśli wartości, z jakimi karta opuściła fabrykę, a nie zegary modelu referencyjnego ustawione na autorskiej konstrukcji!

Platforma testowa

Intel Core i5-6600K
Gigabyte Z170 Gaming K3
2x Kingston DDR4 4GB 2400 MHz Savage CL12
A-Data SP550 120 GB
LC-Power GP4 650 W
LC-Power Gaming 978BG
LC-Power LC-CC-120-X3

 

Platformę testową dostarczył:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test karty graficznej Asus GTX 1060 Strix Gaming - Pascal nie taki ekonomiczny

 0