Watch Dogs: Legion – jakość ray-tracingu
Zgodnie z informacjami ze wstępu, Watch Dogs: Legion wykorzystuje śledzenie promieni do tworzenia odbić, stąd nietrudno się domyśleć, gdzie szukać efektów jego użycia, które notabene potrafią być czasami bardziej widoczne niż można by się spodziewać. Gra posiada trzy wbudowane profile dla RT i są to ustawienia Średnie, Wysokie oraz Ultra. Poniższe screeny, tak samo jak wyniki wydajności, uwzględniają je wszystkie, a ponadto porównanie opiera się na siedmiu różnych scenach - tak, abyście mogli zobaczyć wygląd odbić na jak największej liczbie powierzchni.
Miejsce A
Bez śledzenia promieni
RT @ Średnie
RT @ Wysokie
RT @ Ultra
Miejsce B
Bez śledzenia promieni
RT @ Średnie
RT @ Wysokie
RT @ Ultra
Miejsce C
Bez śledzenia promieni
RT @ Średnie
RT @ Wysokie
RT @ Ultra
Miejsce D
Bez śledzenia promieni
RT @ Średnie
RT @ Wysokie
RT @ Ultra
Pokaż / Dodaj komentarze do: Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0