Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Watch Dogs: Legion – jakość ray-tracingu

Zgodnie z informacjami ze wstępu, Watch Dogs: Legion wykorzystuje śledzenie promieni do tworzenia odbić, stąd nietrudno się domyśleć, gdzie szukać efektów jego użycia, które notabene potrafią być czasami bardziej widoczne niż można by się spodziewać. Gra posiada trzy wbudowane profile dla RT i są to ustawienia Średnie, Wysokie oraz Ultra. Poniższe screeny, tak samo jak wyniki wydajności, uwzględniają je wszystkie, a ponadto porównanie opiera się na siedmiu różnych scenach - tak, abyście mogli zobaczyć wygląd odbić na jak największej liczbie powierzchni.

Miejsce A

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Bez śledzenia promieni

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Średnie

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Wysokie

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Ultra

Miejsce B

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Bez śledzenia promieni

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Średnie

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Wysokie

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Ultra

Miejsce C

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Bez śledzenia promieni

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Średnie

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Wysokie

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Ultra

Miejsce D

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Bez śledzenia promieni

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Średnie

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Wysokie

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

RT @ Ultra

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

 0